Brain stressed

Fins 24 juliol

Contractes i nòmines: què has de saber abans de signar?

Saps quins tipus  de contractes et poden fer?

Saps interpretar la teva nòmina? Saps la diferencia entre el sou brut i el sou net? Què són les deduccions i les retencions? En aquesta activitat t’explicarem els contractes més utilitzats a les empreses i et donarem recursos per navegar amb seguretat en el món de les relacions laborals.

24 de juliol, de 12:00 a 14:00h,  a la Sala 001. Edifici Til·lers. C. Jordi Girona, 31 Barcelona

Inscripció

Universitat Politècnica de Catalunya

OCUPACIÓ URV

Fins 31 juliol

Sessió d’orientació professional individualitzada

Els estudiants de totes les disciplines acadèmiques i els nivells de grau, màster i doctorat poden rebre assistència individual amb la tècnica d’orientació professional, Margarita Rebenaque.

IVY

Fins 31 agost

Seminari Interreg Volunteer Youth (IVY)

Ets jove europeu entre els 18 i els 30 anys? Esteu buscant una experiència de voluntariat a l'estranger? Voleu diferenciar i donar suport a projectes que promoguin la solidaritat entre les persones?

Interreg Volunteer Youth (IVY) és la resposta!

Xarxa Universitària per a l'Ocupació

Activitats d'Orientació Professional organitzades pel Servei d'Ocupabilitat de la UAB

Fins 23 novembre

Sortides professionals en Infermeria

Activitat d’Orientació Professional a càrrec d’en Cesc Gelida (QQjobs bcn). Conèixer els perfils professionals que busquen les empreses i institucions ajuda a saber quines són les competències professionals específiques que són necessàries, així com els recursos específics per a la cerca de feina. Aquesta activitat ens ofereix un recorregut per les sortides professionals en l’àmbit de la Infermeria.