Conferència: «Quin treball pots trobar? La visió d’una headhunter» . FIRA UDLTREBALL

Universitat de Lleida

Logo Fira UdL

Durant la jornada de la Fira UdLTreball,  que es durà a terme el 19 d’ abril, es realitzen diferents activitats:

Conferència: «Quin treball pots trobar? La visió d’una headhunter»

Arancha Ruiz Headhunter & Talentist realitza consultoria de gestió del talent, selecció i marca personal. Col·labora amb grans companyies com CompuTrabajo, AdGlow, Telefónica, Atento, HP, Affinity, Actelion i Banc Sabadell; ha realitzat més de 500 casos de marca personal a directius, empresaris i professionals. És professora a IE Business School, conferenciant i autora dels llibres Qué busca un Headhunter i El mapa de tu talento, amb pròleg d’Eduard Punset.

Informació inscripció

Per a fer efectiva la inscripció cal obligatòriament formalitzar-la seguint els següent vincle:

Inscripció al Campus Virtual

A més si vols el reconeixement de crèdits de matèria transversal , cal que t’inscriguis com a mínim a dos activitats.

A més cal dur a terme aquests passos:

1. Inscripció a les diferents activitats de la fira: Campus Virtual.

2. Enviar un correu-e a info-udltreball@udl.cat amb l’assumpte “UdLTreball-crèdits” i contingut:

NOM: _________________

COGNOMS: ___________