Emociona amb la teva oratòria

Universitat Pompeu Fabra

04_17

T’agradaria captar tota l’atenció de la teva audiència quan fas una exposició en públic? Ser capaç de transmetre amb claredat allò que volies expressar? Aconseguir l’efecte que volies produir amb el teu discurs?

Vine al curs “Emociona amb la teva oratòria” i aprèn a comunicar exactament allò que volies. Transmet les teves idees a través d’un discurs ben elaborat i pensat en funció de quin és el públic i la intenció final de la presentació, evitant l’avorriment i els discursos buits!

El curs s’estructura en dues sessions d’una hora teòrica i una hora pràctica durant dos dimarts consecutius on s’abordaran les següents qüestions:

1a sessió | Dimarts 17 d’abril | 18-20h.

Detectar la por i reconduir els nervis

Respiració, relaxació i projecció de veu.

Elements que intervenen en una presentació

Objectiu, captatio, inici, estructura, final i guió.

Com generar un bon clima amb el públic

Exercicis pràctics d’improvisació.

2a sessió | Dimarts 24 d’abril | 18-20h.

Comunicació no verbal dalt de l’escenari

Moviment, mirada i gestualitat.

La importància del silenci i l’èmfasi

Pausa dramàtica i pujada del to en els moments clau.

La importància d’explicar una història

Exercicis pràctics de storytelling.

No deixis escapar l’oportunitat de millorar les teves competències en comunicació de la mà de:

Io Valls

Alumni d’Humanitats de la UPF, va complementar la seva formació en oratòria a través d’una beca a Estats Units, amb estudis en teatre de text a l’escola Nancy Tuñón i en narració de contes per La Casa de los Cuentos.

Durant la seva etapa d’estudiant va crear el Club d’Oratòria a la Universitat Pompeu Fabra i actualment es dedica de ple a la formació en expressió oral des del seu propi projecte professional; “Parla per Tu“.