Entrevista d’orientació

www.ub.edu/sae/orientacio
  • RESERVA:
  • PÚBLIC:
    Estudiants i nous titulats de la UB dels diferents perfils d’ensenyaments
  • ADREÇA:
    Edifici Florensa (c. Adolf Florensa, 8 bxs. - Barcelona)
  • LOCALITAT:
  • Afegir a google calendar rss

(3)

Aquesta activitat té com a objectiu assessorar, acompanyar i recolzar l’alumne en la seva carrera professional, en l’elecció de la formació i de les sortides professionals més adients així com en la recerca de pràctiques o de feina, tenint en compte el seu perfil d’ensenyament, els seus trets personals, les seves expectatives i els seus interessos.

Amb aquesta finalitat es treballa l’autoconeixement de l’alumne, se li aconsellen les eines i els canals més adequats així com s’aborden estratègies específiques per ajudar-lo a enfocar la recerca de pràctiques o de feina, per superar processos de selecció per optar a una beca, màster, pràctiques o feina, tot adaptant la intervenció a les seves necessitats específiques.