Seminari Interreg Volunteer Youth (IVY)

Xarxa Universitària per a l'Ocupació

IVY

Des de les Autoritats de Gestió dels programes de cooperació territorial Interreg POCTEFA i Sudoe, en els que Catalunya participa tenen previst organitzar un seminari online interactiu amb la finalitat de donar a conèixer la iniciativa Interreg Volunteer Youth (IVY) creada per l’Association of European Border Regions (AEBR) i que està en fase pilot d’un any (fins el 31 de març de 2018).

Aquest seminari que tindrà lloc el 25 de gener de 2018 té com a objectiu  principal explicar els objectius i les pràctiques del voluntariat europeu. Està adreçat a estudiants d’universitats especialitzades en el sector de les relacions internacionals i la cooperació transfronterera que puguin ser voluntaris en aquest tipus de programes de cooperació; també es dirigeix als beneficiaris principals dels projectes programats en la 1a. convocatòria d’ambdós programes que puguin acollir voluntaris sense cap cost, ja que l’AEBR s’ocupa de les despeses dels voluntaris.