Col·loqui sobre Sector Públic (Facultat d’Economia i Empresa)

Sessió – Col·loqui sobre Sector Públic.

Organitzat per sectors o per àrees funcionals i en format de col·loqui. Comptarem amb la participació de professionals del sector públic.

Programa:

1. Presentació del ponents.
  2. Parleu-nos  de la vostra àrea dins del sector públic.
  3. Quines competències es valoren en el sector públic.
  4. Quines oportunitats hi ha per a joves graduats.
  5. Quines són les vies per accedir-hi, cóm són els processos i la carrera professional, quina projecció professional hi ha.
  6. Consells pels estudiants.

Informació dels ponents:

Anna Guembe Tècnica de la Secretaria d’Hisenda (Agència Tributaria de Catalunya)

Lara Tobías – Subdirectora Adjunta de Estudios e Informes de la Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia (CNMC)

María Zamora Olmos Cap de la Dependència Regional de Relacions Institucionals de Catalunya (Agència Estatal de l’Administració Tributària)

Moderarà la sessió: Pere Purroy – Professor titular Departament de Matemàtica Econòmica, Financera i Actuarial a la Facultat d’Economia i Empresa de la UB

Aula 1001, edifici 690, Facultat d'Economia i Empresa de la UB, Barcelona.

11 abril 2019

Estudiants i nous titulats de la Facultat d'Economia i Empresa de la UB.