Comunica’t de forma efectiva

Has tingut mai la sensació d’entendre’t amb algú només creuant una mirada? Has patit la frustració de no ser comprès per aquells amb qui comparteixes el mateix idioma?

No t’amoïnis, és perfectament normal!

Sovint pensem que la paraula és l’element comunicatiu més important i menystenim la importància d’altres factors claus en el fenòmen comunicatiu, com ara; el to, l’actitud o el sistema de valors de les persones amb qui ens relacionem.

Per contrarestar aquesta deformació humana, en aquest taller de dues hores treballarem competències com:

L’escolta activa
Aprenent a escoltar als altres amb voluntat d’entendre el seu punt de vista.

L’assertivitat
Descobrint com manifestar els nostres desitjos i necessitats de forma objectiva.

L’empatia comunicativa
Coneixent com demostrar interès cap als nostres interlocutors.

Vine i aprèn a comunicar-te amb els altres d’una forma més efectiva a través de la reflexió i l’anàlisi de situacions potencialment conflictives de la mà de:

Manel Güell

Llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona (UB) i Practicioner, Màster i Training en Programació Neurolingüística (PNL) per l’Institut Gestalt de Barcelona.

Professor associat a la Universitat de Barcelona (UB) i docent en els màsters “Direcció i gestió de centres educatius” i “Educació emocional” de la Universitat de Barcelona.

Aula 13.102, Edifici Ramón Turró, Campus de la Ciutadella.

25 febrer 2019

Estudiantat i alumni de la Universitat Pompeu Fabra