Converses amb professionals: Graduat Social – PASSAPORT A LA PROFESSIÓ (Relacions Laborals)

Segona edició d’un cicle de converses amb professionals de l’àmbit de Relacions Laborals, organitzades entre la Cap d’Estudis d’aquest ensenyament i el Servei d’Atenció a l’Estudiant. En concret, la segona xerrada d’aquest cicle és amb dos graduats socials. Aquesta iniciativa té el suport del Col·legi de Graduats Socials de Barcelona i està emmarcada en el programa del Passaport a la Professió al llarg del grau de Relacions Laborals.

INSCRIPCIONS: No hi ha inscripció prèvia

ORGANITZA: Cap d’estudis del grau de Relacions Laborals i el Servei d’Atenció a l’Estudiant

Aula 7, l’Edifici Principal, Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, Barcelona.

19 febrer 2019

Estudiants del grau de Relacions Laborals