Curs: Millora les teves possibilitats laborals: treballa el teu networking (Tarda)

Actualment, la recerca de feina ja no es pot basar només en l’enviament de CV a les ofertes de feina publicades en diferents mitjans com ara portals o webs especialitzades, ja que el “mercat ocult” mou moltes posicions laborals. De fet, segons l’Informe 2016 Infoempleo-Adecco – “Redes Sociales y Mercado de Trabajo”, els contactes es posicionen com la segona font de selecció de les empreses. A això, cal afegir-li que el 92% de les empreses valoren ja de manera molt positiva la utilització de les eines digitals com a canal d’atracció i selecció de talent, sent LinkedIn, amb un més del 70%, la més valorada.

L’objectiu principal d’aquest curs és donar a conèixer la importància que actualment té que l’alumne universitari treballi de manera estratègica la seva xarxa de contactes, tot utilitzant una de les principals eines virtuals com és LinkedIn.

GRUP MATÍ

DATES: Dijous 28 de febrer i dijous 7 de març de 2018

HORARI: De 10 a 14 hores

GRUP TARDA

DATES: Dijous 28 de febrer i dijous 7 de març de 2018

HORARI: De 16 a 20 hores

INSCRIPCIONS: http://www.ub.edu/sae/orientacio/cursos-formacio.html

ORGANITZA: Servei d’Atenció a l’Estudiant de la UB

Aula Ramón y Cajal, Edifici Històric Plaça Universitat, 1r pis, Gran Via de les Corts Catalanes, 585.

28 febrer 2019

Estudiants i nous titulats de la UB