Curs: Mindfulness i Ocupabilitat

Aquest curs t’ofereix eines eficients per adquirir o potenciar algunes habilitats i competències personals que et permetran afrontar aquestes situacions i millorar la gestió i els reptes personals i professionals que comporta aquesta etapa de transició. Et facilitarà descobrir les oportunitats que apareixen darrere de cada repte i resoldre les situacions desplegant tot el teu potencial i recursos.

Ser mindful és l’actitud mental de prendre consciència plena de cada un dels moments que visquis en la teva vida, dels teus pensaments i emocions, de les teves relacions, de les teves sensacions internes i externes, i fer-ho acceptant totes les situacions tal qual són i sense judicis. Aquesta actitud et permet anar-te apropant als teus objectius de manera fluida i sense estrès.

INSCRIPCIONS: http://www.ub.edu/sae/orientacio/cursos-formacio.html

ORGANITZA: Servei d’Atenció a l’Estudiant de la UB

Aula Valverde de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació (Melcior de Palau, 140) de la Universitat de Barcelona.

21 febrer 2019

Estudiants i nous titulats de la UB