Dinàmica de grup per superar un procés de selecció

La competència per optar a un lloc de treball és cada vegada més feroç. Encara que és impossible saber com escollir el/la candidat/a perfecte, és cert que les empreses ho tenen més difícil que anys enrere, i és per això que els processos de selecció de personal es van complicant.

Abans tot es basava en les entrevistes. En l’actualitat, però, això no és suficient i es recorre a altres mitjans com les dinàmiques de grup.

La dinàmica de grup és una de les tècniques més utilitzades en les entrevistes de treball, especialment en grans empreses. Es tracta d’una discussió en grup, que pot tenir diferents objectius, però que serveix als seleccionadors de personal per analitzar com els candidats interactuen entre ells, les seves capacitats analítiques i les seves actituds davant d’un problema o repte.

Sabries com afrontar-la?

En el marc del XVè Fòrum d’Ocupació Universitària, l’empresa ADECCO, líder mundial en el sector de recursos humans, ens proposa un taller que ens ajudarà a identificar les claus per superar amb èxit una dinàmica de grup en un procés de selecció.

Aula A0.8 de la Facultat d'Economia i Empresa (Campus Bellissens)

03 abril 2019

Estudiants i Alumni URV