El Club de Feina

El servei d’assessorament personalitzat que s’ofereix a l’espai del Club de Feina, té com a objectiu orientar l’alumnat a l’hora de dissenyar la seva carrera professional i ajudar-lo en la presa de decisions de formació continuada.

Amb aquesta finalitat es faciliten a l’alumne que acut a aquest servei, els consells, les eines i els recursos més adients, tenint en compte el seu perfil, les seves expectatives i els seus interessos, per tal d’ajudar-lo a definir el seu objectiu professional, determinar les possibles opcions de millora professional així com per afavorir la seva incorporació al mercat de treball, ja sigui mitjançant pràctiques o feina en l’àmbit nacional o internacional.

Període: tots els dilluns

Organitza: Servei d’Atenció a l’Estudiant

Més informació: www.ub.edu/sae/orientacio/clubdefeina.html

Servei d'Atenció a l'Estudiant - Edifici Florensa (c/Adolf Florensa, 8 bxs. 08028 - Barcelona)