El SAE s’apropa a Mundet

Aquesta activitat té la finalitat d’ajudar en la presa de decisions (possible canvi de carrera, escollir un màster…), de donar a conèixer eines i recursos per buscar pràctiques no curriculars o feina (com redactar un currículum, carta de presentació / motivació, canals més adequats, …) i oportunitats a l’estranger, entre d’altres.

(2)

Organitza: Servei d’Atenció a l’Estudiant

Dates: 25 d’octubre, 29 de novembre i 20 de desembre de 2018. 31 de gener, 28 de febrer, 28 de març, 25 d’abril, 30 de maig i 27 de juny de 2019

Horari: d’11h a 14h