Entrevista d’Orientació

Aquesta activitat té com a objectiu assessorar, acompanyar i recolzar l’alumne en la seva carrera professional, en l’elecció de la formació i de les sortides professionals més adients així com en la recerca de pràctiques o de feina, tenint en compte el seu perfil d’ensenyament, els seus trets personals, les seves expectatives i els seus interessos.

Amb aquesta finalitat es treballa l’autoconeixement de l’alumne, se li aconsellen les eines i els canals més adequats així com s’aborden estratègies específiques per ajudar-lo a enfocar la recerca de pràctiques o de feina, per superar processos de selecció per optar a una beca, màster, pràctiques o feina, tot adaptant la intervenció a les seves necessitats específiques.

Organitza: Servei d’Atenció a l’Estudiant

Periodicitat: diària (amb cita prèvia)

Funcionament: Per poder sol·licitar una entrevista personalitzada d’orientació, heu d’estar inscrits al Club de Feina.

Edifici Florensa (c. Adolf Florensa, 8 bxs. - Barcelona)

01 febrer 2019 - 28 febrer 2019

12:00 am

Estudiants i nous titulats de la UB dels diferents perfils d’ensenyaments