Ràpid Networking in Action (Facultat d’Economia i Empresa)

MasterClass per fomentar les capacitats de presentació de cada candidat en situacions de “ràpid Networking”, introduir-lo en el per què és important fer Networking i cóm es pot fer de manera estructurada.

Et trobes d’imprevist amb un empresari reconegut (ex. Risto Mejide, Lionel Messi) i no saps com fer-li arribar el teu missatge? T’estàs preparant per a un fòrum d’empreses i vols transmetre qui ets, eficientment, als assistents? Quines eines podem fer servir abans i després d’una trobada amb un Professional del recruiting?

En aquesta MasterClass obtindràs la teoria i practicaràs el “Networking In Action” de primera mà amb Giannina Tacca Soriano.

Giannina Tacca Soriano té una trajectòria professional des de 1997 com a directora executiva en multinacionals de diferents països europeus, sobretot en el àmbit de les Telecomunicacions i  de la consultoria estratègica.

Ha estudiat a l’Instituto Tecnológico Autónomo de México, és MBA per Esade i té Especialització en Finances Internacionals per Cornell University. Continua actualitzant els seus coneixements d’Estratègia al Blue Ocean Institute  i de Negociacions al IESE.

Giannina ha sigut de les pioneres a Espanya en realitzar activitats de Networking entre professionals l’any 2003 a ESADE de Barcelona.  Va investigar sobre l’àmbit del Networking i va crear les teories de “Networking In Action” conjuntament amb sessions de pràctica.

Ha donat conferències en més de 30 ciutats de tot el món, a professionals de totes les indústries i a alumnes de prestigioses institucions com Politecnico di Milano, ESADE i Universitat de Barcelona.

El proper 5 de març estarà a la nostra Facultat per compartir una MasterClass sobre “Ràpid Networking In Action”.

Aula 1012, Edifici 690 a la Facultat d'Economia i Empresa.

05 març 2019

Estudiants i nous titulats de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB