Taller de Competències Professionals

TALLER: PENSAMENT CREATIU: GENERACIÓ D’IDEES

Generar noves idees no és una qüestió de tenir més o menys creativitat, totes les ments són creatives. Però extraure noves idees i, sobretot, valuoses té molta relació amb les tècniques, la metodologia, l’entorn i l’ambient que es genera al voltant del procés.

Objectiu:

• En aquest taller aprendrem diferents tècniques de pensament creatiu per explorar, generar, avaluar i organitzar idees per desenvolupar-les en l’àmbit professional.

Continguts:

• Exploració de noves idees,
  • Generació d’idees,
  • Avaluació d’idees,
  • Com organitzar tasques i projectes.

Metodologia:

Per a totes les dinàmiques del curs s’utilitzaran les eines i la metodologia de Manual Thinking®. Aquesta metodologia facilita el treball en equip amb un format amable i eficaç amb el què practicar la creativitat, l’exploració, la priorització i organització, de forma dinàmica i estructurada.

Sala de Juntes (Campus Catalunya), Tarragona

19 març 2019