Taller de SAP (Facultat d’Economia i Empresa)

SAP diríem és un programari ERP (Enterprise Resource Planning), que permet planificar i gestionar els recursos de totes les àrees de l’empresa: des logística a comptabilitat, passant pel departament comercial i de màrqueting, finances, producció, gestió de projectes, de la qualitat, manteniment o direcció i administració general.

Bloc 1
[15 min] Recruiting explica la iniciativa, les beques SES (condicions per a entrar), el correu on poden enviar CVs, fullets, i què és everis.
[15 min] Albert explica la unitat de SAP, que fem en cada línia, fer focus en finances i explicar historietes en grans companyies. Aportació de valor afegit generalitzant en les ocupacions d’avui dia.
[15 min] Explicar i visualitzar una mica de SAPECC. Aquí ens connectarem a una màquina “SAP ECC”.
(Petit break)
Bloc 2
[25 min] Expliquem la revolució de SAP. S/4. “La revolució digital en SAP es diu S/4, i és un cicló”. Ho ensenyarem explicant que tot són millores respecte a ECC.
[20 min ] Preguntes. Debat obert.
[10 min] Tancament. Albert explica que cadascun és amo del seu futur, pro-activitat, impulsar accions (estilo l’última de la UAB).

Informació ponent:

Representants de l’empresa Everis

Aula 1012, edifici 690, Facultat d'Economia i Empresa de la UB, Barcelona.

09 abril 2019

Estudiants i nous titulats de la Facultat d'Economia i Empresa de la UB