Marca personal

L’objectiu és definir de manera clara i concreta en quina feina vols treballar.

Disposar d’un objectiu, o projecte professional, ben definit és el primer pas perquè la recerca de feina sigui un èxit.

  • 1. Examina’t tu mateix: interessos, coneixements i capacitats.

    – Què saps fer, quins coneixements pots fer valer, què t’agrada fer.

  • 2. Analitza el mercat de treball.

    – Què saps fer, quins coneixements pots fer valer, què t’agrada fer.– Sàpigues a quines ocupacions pots accedir amb la teva formació, i quines sortides professionals tens entre els diferents sectors d’activitat.– Balanç competencial: analitza quines competències i coneixements tens i quines es demanen en les ofertes del teu àmbit.

  • 3. Construeix el teu projecte.

    – Coneixent-te i amb una informació precisa del mercat de treball, defineix el teu objectiu professional.

  • 4. Treballa les teves eines per a la recerca.

    – Elabora la teva presentació: el currículum, la carta de presentació i les xarxes socials són eines útils per fer valer la teva marca personal.

  • 6. Prepara’t per al procés de selecció.

    – Preguntes freqüents en les entrevistes, la manera d’afrontar les preguntes incòmodes i com s’estructura el discurs.