Tria la teva universitat i consulta els esdeveniments destacats

Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Com elaborar un pla de màrqueting digital i Google Analytics

29 març - 12:00 - 14:00

- Gratuït

Exposarem les diferents fases de les que consta un Pla de Màrqueting Digital. A més ens centrarem amb més detall en la part analítica, veient les funcionalitats de l’eina gratuïta: Google Analytics.

Objectius:

  • Obtenir una metodologia que serveixi per confeccionar Plans de Màrqueting Digital amb coherència i eficiència.
  • Conèixer les principals funcionalitats de Google Analytics i saber interpretar els diferents indicadors que ofereix l’eina.

Ponent: Susanna Jiménez, consultora de comunicació per a empreses i emprenedors.

Uns dies abans de la sessió s’informarà del procediment per accedir a la plataforma online.

*Consulta el reconeixement de crèdits ECTS

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Detalls

Data:
29 març
Hora:
12:00 - 14:00
Cost:
Gratuït
Categoria:
, ,
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,

Universitat

Universitat de Girona
Inscripció
Anar a inscripció
Lloc
En línia (Zoom)

Detalls

Data:
29 març
Hora:
12:00 - 14:00
Cost:
Gratuït
Categoria:
, ,
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,

Universitat

Universitat de Girona
Inscripció
Anar a inscripció
Lloc
En línia (Zoom)