Tria la teva universitat i consulta els esdeveniments destacats

Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

L’activitat de venda. L’atenció i el servei al client. La fidelització

23 febrer - 12:00 - 14:00

- Gratuït

Amb aquesta càpsula aprendràs a identificar els punts de valor pel client, tant pel que fa a la prestació del servei com en les relacions humanes amb la finalitat de satisfer i fidelitzar el client.

Objectius:  

  • Diferència entre satisfer i fidelitzar. Atributs esperats i atributs inesperats.
  • Punts crítics de la prestació del servei.
  • Punts crítics de la relació amb el client. El record emocional i el seu impacte.
Ponent: Lluís Matamala, CEO de la consultoria Gestió del Canvi Empresarial, consultoria de selecció, formació i MBA per la Universitat de Girona.

Uns dies abans de la sessió s’informarà del procediment per accedir a la plataforma online.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

*Consulta el reconeixement de crèdits ECTS

Detalls

Data:
23 febrer
Hora:
12:00 - 14:00
Cost:
Gratuït
Categoria:
, ,
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,
Web esdeveniment

Universitat

Universitat de Girona
Inscripció
Anar a inscripció
Lloc
En línia (Zoom)

Detalls

Data:
23 febrer
Hora:
12:00 - 14:00
Cost:
Gratuït
Categoria:
, ,
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,
Web esdeveniment

Universitat

Universitat de Girona
Inscripció
Anar a inscripció
Lloc
En línia (Zoom)