Marca personal
L’objectiu és definir de manera clara i concreta en quina feina vols treballar.
Disposar d’un objectiu, o projecte professional, ben definit és el primer pas perquè la recerca de feina sigui un èxit.
L’objectiu és definir de manera clara i concreta en quina feina vols treballar.
Disposar d’un objectiu, o projecte professional, ben definit és el primer pas perquè la recerca de feina sigui un èxit.
– Què saps fer, quins coneixements pots fer valer, què t’agrada fer.
– Què saps fer, quins coneixements pots fer valer, què t’agrada fer.– Sàpigues a quines ocupacions pots accedir amb la teva formació, i quines sortides professionals tens entre els diferents sectors d’activitat.– Balanç competencial: analitza quines competències i coneixements tens i quines es demanen en les ofertes del teu àmbit.
– Coneixent-te i amb una informació precisa del mercat de treball, defineix el teu objectiu professional.
– Elabora la teva presentació: el currículum, la carta de presentació i les xarxes socials són eines útils per fer valer la teva marca personal.
– Preguntes freqüents en les entrevistes, la manera d’afrontar les preguntes incòmodes i com s’estructura el discurs.
Departament de Recerca i Universitats
Consell Interuniversitari de Catalunya